Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
The Rivermead Perceptual Assessment Battery: Její využití u lidí po poškození mozku ve vztahu k výkonu v ADL
Hejzlarová, Veronika ; Nováková, Olga (vedoucí práce) ; Rodová, Zuzana (oponent)
BAKALÁŘSKÉ PRÁCE Jméno: Veronika Hejzlarová Vedoucí práce: Bc. Olga Nováková Oponent práce: Bc. Zuzana Rodová Název bakalářské práce: The Rivermead Perceptual Assessment Battery: Její využití u lidí po poškození mozku ve vztahu k výkonu v ADL Abstrakt bakalářské práce: Tato bakalářská práce se zabývá poruchami percepce. Pojednává o standardizované testové baterii The Rivermead Perceptual Assessment Battery a o jejím využití u lidí po poškození mozku. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je shrnuta problematika percepčních poruch, informace o testové baterii a o jejím vztahu k běžným denním činnostem. V praktické části je ukázáno její praktické využití u dvou pacientek po poškození mozku. Klíčová slova: The Rivermead Perceptual Assessment Battery Standardizované hodnocení Percepce Vizuální vnímání Výkon v ADL
Využití testu Sensory Profile 2 u předčasně narozených dětí z pohledu ergoterapeuta. Podtitul: Vliv prematurity na proces senzorické integrace u dětí ve věku 2 let.
Ředinová, Barbora ; Haškovcová, Eliška (vedoucí práce) ; Nováková, Olga (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku procesu senzorického zpracování u předčasně narozených dětí. Cílem práce je poukázat na důležitou roli ergoterapeuta v péči o děti s perinatální zátěží a to již na neonatologické jednotce . Dalším cílem je vytvoření pracovní verze překladu standardizovaného testu Toddler Sensory Profile 2 (TSP2), jeho použití pro posouzení kvalit senzorického zpracování předčasně narozených dětí a porovnání jejich výsledků s dětmi narozenými v termínu. V teoretické části je pro orientaci v problematice uvedena klasifikace novorozenců, rizika která předčasné narození přináší a role ergoterapeuta v péči o tyto děti. V práci je přiblížen přístup Senzorické integrace a klasifikace poruch senzorického zpracování (SPD). V závěru teoretické části je test Sensory Profile 2 představen, zejména jeho část určená dětem v batolecím věku - TSP2. Praktická část práce je zpracována formou kvantitativního výzkumu. V rámci výzkumu bylo pomocí TSP2 hodnoceno 70 dětí ve věku 2 let, z toho 44 nedonošených a 26 donošených dětí. Soubor nedonošených dětí byl dále rozdělen na 15 lehce nedonošených, 17 těžce nedonošených a 12 extrémně nedonošených dětí. Výsledky neprokázaly statisticky významný rozdíl mezi jednotlivými soubory, nicméně SPD se objevily napříč všemi soubory nedonošených dětí. Z toho...
Standardizované hodnocení senzorických poruch u dětí školního věku
Husovská, Veronika ; Dvořáková, Petra (vedoucí práce) ; Gerlichová, Markéta (oponent)
DIPLOMOVÉ PRÁCE Jméno: Bc. Veronika Husovská Vedoucí práce: Mgr. Petra Dvořáková Název diplomové práce: Standardizované hodnocení senzorických poruch u dětí školního věku Abstrakt diplomové práce: Obsah práce: Diplomová práce se zabývá problematikou poruch senzorického zpracování u dětí školního věku. Cílem diplomové práce je vytvoření pracovní verze standardizovaného dotazníku Senzorický Profil 2 školní skupina. Dalším cílem je ověření klinické využitelnosti tohoto standardizovaného dotazníku a pomocí něj udělat screening dětí na odhalení poruch senzorického zpracování v rámci školní třídy. Teoretická část práce je zaměřena na objasnění poruch senzorického zpracování (SPD), jejich diagnostiku a role ergoterapeuta u SPD. V práci jsou představeny a popsány diagnostické nástroje na odhalení SPD a je představen standardizovaný dotazník Senzorický Profil 2, převážně kategorie školní skupina. Metodika práce: Praktická část diplomové práce je zpracována formou kvantitativního předvýzkumu. Pro účely předvýzkumu bylo ohodnoceno 39 respondentů standardizovaným dotazníkem Senzorický Profil 2 školní skupina. Pro výběr respondentů byl zvolen účelový výběr. Respondenti byli žáci třetí třídy běžné základní školy bez speciálního zaměření. Data byla sesbírána ve dvou třídách a následně zpracována pomocí popisné...
The Rivermead Perceptual Assessment Battery: Její využití u lidí po poškození mozku ve vztahu k výkonu v ADL
Hejzlarová, Veronika ; Nováková, Olga (vedoucí práce) ; Rodová, Zuzana (oponent)
BAKALÁŘSKÉ PRÁCE Jméno: Veronika Hejzlarová Vedoucí práce: Bc. Olga Nováková Oponent práce: Bc. Zuzana Rodová Název bakalářské práce: The Rivermead Perceptual Assessment Battery: Její využití u lidí po poškození mozku ve vztahu k výkonu v ADL Abstrakt bakalářské práce: Tato bakalářská práce se zabývá poruchami percepce. Pojednává o standardizované testové baterii The Rivermead Perceptual Assessment Battery a o jejím využití u lidí po poškození mozku. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je shrnuta problematika percepčních poruch, informace o testové baterii a o jejím vztahu k běžným denním činnostem. V praktické části je ukázáno její praktické využití u dvou pacientek po poškození mozku. Klíčová slova: The Rivermead Perceptual Assessment Battery Standardizované hodnocení Percepce Vizuální vnímání Výkon v ADL

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.